2010. április 8., csütörtök

Kedves Te aki olvasod ezt a blogot!
Jó sokáig nem írtam semmit, de ez nem azért van mert elhanyagolnám az irományaimat, hanem mert olyan változásokon megyek át az életemben nap mint nap, hogy nem győzök lépést tartani saját magammal. Egy régi naplómban fogalmaztam ezt meg jól: Nem kifejezetten akarok naplót vezetni. Valószínűleg ez sem az lesz. Nincs hozzá türelmem, ráadásul annyira kicsapongó a gondolkodásom, hogy mire eljutnék az egyik teljes kifejtéséhez, gondolatban már a harmadiknál tartanék, szal nem sok értelme van. De majd meglátjuk. Remélem mire ez a könyv betelik, legalább annyi minden fog velem történni, mint az előzőnél.
A könyvnek még a felénél sem járok, bár 2005-ben kezdtem neki, mégis a vágyam teljesült. Tele vagyok új élményekkel, amiket azért nem mindig élek meg ilyen pozitívan. Viszont egy dolgot most eldöntöttem. Mostantól kezdve ez a blog lesz a naplóm, és még ha senki nem olvassa is, a világ elé tárom a gondolataimat. Hátha valaki tud vele kezdeni valamit.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése